Rane, rane moje, teške rane (odabrane)


Srijeda, 18.3.2020.


Današnji dan se na prvi pogled činio groznim, jer imamo Odabrane oblasti matematike, ali na naše veliko iznenađenje, profesor koji bi nam mogao zagorčavati život zadacima, nas je poštedio i poslao zadatke kao pripremu za test koji ćemo imati tek kada se vratimo u školu. Čak nas ni Historiju nije zamarao svojim esejima. Ispostavilo se da je ozloglašena srijeda naposljetku bila najlakši dan do sada.


Četvrtak, 19.3.2020.

Pošto sam odrastala sa izrekom:“ Uči i samo uči! Nemoj loptu ganjati“ nisam baš spretna u igrama sa loptom. Ali danas mi na Sportu nije najgore što radim rukomet, za koji treba znati hvatati loptu, već što teorijski učim kako je netko hvata.



Petak, 20.3.2020.


Napokon petak, svima je dotužila prva smjena, a pogotovo online testovi iz hemije. Valjda će nam se profesorica smilovati u ponedjeljak.


Subota, 21.3.2020.

Broj oboljelih od Koronavirusa brzo raste, a nada za oslobođenjem od ovog online pakla još brže nestaje.



Nedjelja, 22.3.2020.


Znoj nad Matematiskopom i uzdasi pri okretanju stranica iz biologije.


Ponedjeljak,23.3.2020.


Nema više zafrkancije sa COVID-om, došao je i u moj grad. Ne smijem nigdje da izađem, totalno sam izolirana sa svojim laptopom unutar četiri, kao snijeg bijela, zida svoje sobe. Počela sam da pričam sama sa sobom, a ponekad mi se čini i da mi se zidovi približavaju.



Utorak, 24.3.2020.


Trzaj zbog testa iz odabranih je nešto najljepše za početak dana, koji je monoton kao i svi ostali.


Srijeda, 25.3.2020.

Današnji dan je bio vrlo zanimljiv, za razliku od dosadnih eseja igrali smo Kahoot. Ko je učio, znao je, a onaj ko se snašao, pobijedio je.

0 Comments:

Post a Comment